Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

tiistai 19. huhtikuuta 2011

Moi siis omg!


Siis nyt oon pari päivää olla super bisi, uskottex! No siis, en mä minnee kotii jaksan lähtä missää kohtaa eli vielkii oon tääl porukoil ku siis ei mul oo yhtää massii eikä noilt voi lainaa ku ei niilkää oikee oo ku piti ostaa uuet kesärenkaat molempii autoihi vaikka sainki niille sovittua yhe vanhan tutun tallilta uusista renkaista semmosen diilin et niihi molempii sai kaikki renkaat alle 500 euroo, ja joku 1000 egen sähkölaskuki niil oli maksettavaa, siis voi helvetti mitä paskaa!

Siis mä oon kyl taas mättäny ruokaa iha järettömäst siis oon semmonen sotanorsu et kyl vituttaa! Siis niiin perus!

Mut siis, eile vaihoin kolmeen autoon renkaat, ai saakeli et on muute paikat kipeen ette usokaa. Ja sit oon kaikkee muutaki puuhannu niiku pelannu ! Siis ainaki sata tuntii vaikka kyl tos muistikortil lukee et vaa 32 täl hetkel, veeteeäf! Et siis ku nyt on tää täyskuuaika ja siis mähän oon ihan vitun täyskuuhullu nii ehän mä oo mitää kerenny nukkumaankaan.

Enigeis pitäs mennä koht jatkaa tot Samurai Warriorsii ku se on vielkii tuol päällä mut se peli on aina välil niin jumis et esim nyt on menos semmonen missio et pienes tilas pitäs tappaa 100 vihollist mut tä siis ne viholliset loppu kesken eli joudun vaa oottelee nyt et tuleex niit lisää vai pitääx laitta koko masiina kii!

Vois kyl melkee laittaaki, aatelkaa, tänää vein serkun ja sisarukset kouluu/tarhaa ni sain enon vaimolta 10 euroo ja pullaa vaivanpalkkaa! Siis tä?! Mut ei ollenkaa haittaa koska siis mulhan ei ollu yhtää massii et nyt on 10 euroo et saan ostaa röökii ja kehtaa mennä ehkä kauppaaki pyörimää, siis sillo ku ei oo manii ni ei sinne vaa voi mennä, tulis vaa köyhä olo.

Kirkkaan punanen
siis tiiäkset ku ei mitää yhdys sanoi tarvi osaa.

Mut hei ny mä meen tsiigaa et onks toi peli nyt iha kuollu ja tareex mu ny tehä jotaan muuta vai pääseks jatkaa. Ja huome ku pitää mennä käymää koulussaki ai saakeli ni nyt ois kyl kivempi pelaa ni ainaki kerkeis ku ei täs oo taas ku koko Pääsiäine aikaa siihe!!!11

pus♥♥♥

3 kommenttia:

Miki kirjoitti...

Hmm, minäki valvoin täydenkuun takia mut ei mulle ihan näin käyny :'D

Helmisimpukka kirjoitti...

pusi pusi <3

Johanna kirjoitti...

Piti ihan kattoo et tulinko sittenkään oikeeseen blogiin. :D