Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

lauantai 25. heinäkuuta 2009

Minä olen nyt kyllä vähän humalassa.
Leijona sammui perse pystyssä naamalleen sänkyyn sillä aikaa kun kävin kusella, hyvä että ovesta sisään sai itsensä raahattua. Whou, kello on yksi!
Ehkä sillä on aihetta juhlaan, herranjumala se täyttää huomenna/tänään 39 vuotta!
Aivovasara pyörii perseen päällä minkä kerkeää, se haluaisi syliin mutten minä nyt jaksa nousta ylös, tunkee päätään kainaloon, se hölmö vanhus. Otan sen kainaloon yöksi, ei tuosta toisesta vanhastapierusta ole mihinkään. Kai se vähemmästäkin saa olla ikävä, en edes paijaamassa käynyt viime viikonloppuna.
Söin kaksi litraa mansikoita ja olo on sen mukainen.
Huomenna nolottaa.

4 kommenttia:

nccy kirjoitti...

Ihana toi 'Minä olen kyllä nyt..' :)

1. Okei yösähkö on halpaa. Mutta jostain se lasku on kasvanu D: johtuu kai 24/7 kotona makoilusta ja dataamisesta.

2. En uskalla en varmasti :D Liikaa tullu pyörittyä kaikkialla without friends (viimeksi keski-ikäisiä täynnä ollut jujutsu. auts) joten raahaan kaverin mukaan >: )

Voi leijona parkaa. Sammuu synttärinään.

pullero kirjoitti...

ei sitä tiiä lihooko ku nostaa sit hiljallee niit kaloreita. kokemusta on. on vaa tarkkana ja kattoo joka aamu painon ni ei se siitä nouse. tosin ei täl hetkel ainakaa tunnu maholliselta et söisin taas normaalin määrän.

~ kirjoitti...

Sinulla on jännä tapa kirjoittaa, olen jo hetken lueskellut blogiasi, mutta en ole uskaltanut aiemmin kommentoida. Tsemppiä!

Tino kirjoitti...

Muttakun mulla ei ole bulimiaa :<<< Ei vaan voi olla. En suostu siihen. Mitä vaan muuta, mutta ei sitä.

Toisaalta taas niin.. En ehkä anna elämän ja paranemisen jnejne tyssätä yhteen typerään leimaan, yhteen "diagnoosiin", millä loppuviimeksi ei edes ole niin paljon merkitystä. Ehkä soitan omalääkärilleni maanantaina.. ehkä en. En tiedä itsekään. Se jää nähtäväksi.

Kiitos kommentista, etenkin sulta tulleet piristävät aina kauheasti :> tiedä sitten minkä takia.