Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

lauantai 15. tammikuuta 2011

Pinnan alla kuplii.

En tiedä mitä olen tehnyt väärin,
minkä takia vetäydyt ja jopa äyskimisen sijaan suljet suusi etkä jaksa välittää.
Jos se on henkilökohtaista eikä koske minua,
sano nyt edes se, äläkä jätä arvailemaan.

Jos et vielä ole oppinut,
minä otan herkästi itseeni
ja saatan tulkita jopa ylitulkitsemiseen asti ja pahoittaa mieleni siitä.
Jos et vielä ole oppinut tämän pelin sääntöjä,
pyydä kertausta äläkä tee itsestäsi marttyyriä,
kahdelle samanlaiselle ei ole tilaa tässä suhteessa.

Jos sanot että unohdat,
se tuntuu puukolta, koska ei kukaan vain unohda.
Ihminen jättää muistamatta,
ja jos minä olen niitä asioita jonka pääsi päättää olla muistamatta,
haista sitten paska vain, ¨
mutta älä odota että peräännyn ja olen puolustautumatta,
tämä on minun pelini ja sitä pelataan aikojen alussa laadituilla säännöillä,
eikä kukaan pidä sääntöjen rikkojasta.

Kyllä minä yritän paremmin tällä kertaa, kunhan vain sanot, miten tehdä se
koska en minä vuodesta toiseen halua tehdä samoja virheitä
joiden takia sinäkin teet virheitä
ja saat minut huutamaan ja itkemään ja työntämään sinut ulos
rappukäytävään,
laskemaan kymmeneen ja kääntämään oven lukkoon.

Minähän lupasin ettet sinä enää ikinä satuta minua
ja mikä pahempaa, sinäkin lupasit saman.

Ei kommentteja: