Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

tiistai 18. elokuuta 2009

Faceless sextoy


Ei, älä, lopeta kaikuvat kerrasta toiseen uusille tai vanhoille kuuroille korville, sillä ei ole mitään väliä millaisella ulosannilla sen saattaa maailmaan. Tyhjää kaikki.
Kenen vain kanssa
missä vain
milloin vain.

Joten kai se vika on sitten minussa.

Pää hakkaa ammeenreunaan,
kaikki ihan samanlaisia paskiaisia,
sillä ei ole mitään väliä
millaisesta lihasta todellisuudessa tykätään.

Runkkaussukka,
ei tarvitse edes itse pestä jälkikäteen
varsinkaan jos on jo valmiiksi kylvyssä.

Minkä vuoksi hyvänkin päivän täytyy mennä pieleen
toisten olemassaolon
- ja viinapullon tyhjän kilahtelun takia?

Tyhmä teinilapsi
tyhmä puhelin
tyhmä tiistai
tyhmä naiivinen minä
joka aina uskoo parempaan.

2 kommenttia:

Tino kirjoitti...

Jälleen kerran eilen yllätin itseni ajattelemasta sinua. Meinaa käydä jo vähän hämmentäväksi, vaikken valitakaan :D Minulla on niin selkeä visio siitä, miltä saatat näyttää, että olen aika vakuuttunut siitä, että jos visio-sinä joskus kävelisi tuolla jossain, menisin varmaan nykäisemään hihasta. Voi olla, että pitäisivät minua siinä tapauksessa hulluna.

En nyt tällä kertaa viitsi kierrellä ja kaarella asiassani ihan kamalan paljoa, mutta jollain oudolla tapaa sinä olet alkanut tuntua ihan oikealta ystävältä. En tiedä miksi ja miten niin on, mutta ei se minua ainakaan haittaa. Sinun kommentoinnit aina lämmittää ihan kauheasti ja ainakin internet-persoonasi tuntuu sangen monipuoliselta + mukavalta.
Ota nuo kohteliaisuutena, sellaisia ne olivat :)

coconut kirjoitti...

Kai minä sitten olen itsekäs...
Haluaisin vain romauttaa kaikkien teiniprinssessojen maailmat. "Iik, mun kynsi katkes!", maailmassa on niin paljon pahempaakin.
Mä en ymmärrä, minkä takia tää kaikki paska on suotu just mulle ?! Miksei jollekin muulle ?
Kuka tietää...

Mutta minä todella olen tukena muille. Kuuntelen, autan ja lohdutan. Mutta nautin siitä ! Minusta on ihanaa kun ihmiset luottavat minuun, en koe "olkapäänä oloa" taakaksi.

Mä en ole löytänyt niitä käsiä vielä ja taistelutahtokin on mitä on...
Mutta suunta on ylöspäin. It has to be.