Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Anttu muuttaa

Olen kirjoittanut tässä samassa paikassa tammikuusta 2009 lähtien. Välillä tuntuu siltä, ettei ole mitään sanottavaa. Melkeinpä jopa aika usein. Olen kärsinyt henkisestä blokista lähes vuoden ainakin tähän syksyyn asti jatkuen (kiitti efeksori) ja loppujen lopuksi kyllästynyt sitten oikeastaan kaikkeen. Tämä ei ole enää minun kotini.

Elämäni on muuttunut näiden kolmen vuoden aikana kuitenkin hurjasti, joten tuntuu hieman oudolta rinnastaa itseensä niinkin vanhoja tekstejä. Koska en enää ole sellainen. Olen vähän erilainen. Vanhempi ja raihnaisempi, mutta henkisesti paremmassa jamassa. Ja kirjoittanut lähemmäs 1000 vikinäpostia tänne, joten ehkä se on parempikin vaihtaa vähän maisemaa.

En minä ketään hylkää, minä vain tein toisen blogin tämän saman käyttäjätunnuksen alle, jonka, kunhan sen nyt saan ensin säädettyä mieleisekseni, vapautan käyttöön ja luettavaksi sitten kun sitä alan pitämään. Luultavasti tämän vuoden loppupuolella/ensivuoden alussa. Pistän muistiin johonkin tämän ilmoituksen niitä varten, jotka haluavat sinne siirtyä kun aika tästä turvapyhätöstä jättää, ja jossakin kohtaa piilotan (mahdollisesti myös poistan) tämän blogin kokonaan, mutta siitäkin varmaan ilmoittelen lähempänä ajankohtana tarkemmin.

"Uusi bloki" käsittelee ihan samalla tavalla elämääni ja arkeani, kuin tämäkin, varmaan täysin samanlaisessa muodossa, enkä edelleenkään aio sinne lisäillä tarkoituksella omasta naamavärkistäni kuvia. Että jos kiinnostaa, niin pistäkää korvantaakse, kylillekin saa mennä kuuluttamaan, jos siltä tuntuu.

tuossapa linkki, mutta eipä sinne vielä ulkopuoliset pääse, eikä siellä kyllä mitään luekaan!

Ei kommentteja: