Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

perjantai 8. toukokuuta 2009

Minä sanon haluavani muuttaa.
Leijona haaveilee omakotitalosta - minä uusista tapeteista.
Leijona haluaa koiran - minä unelmoin kissanpennusta.
Leijona sanoo kyllä - minä sanon ei.
Leijona sanoo eipäs - minä sanon juupas.
Leijona tahtoo tilata kiinalaista - minä haluan syödä näkkileipää.
Leijona pitää siisteydestä - minä maalaan tauluja sängyssä.
Leijona haluaa seksiä joka päivä - minä tahdon oppia nukkumaan yksin.
Leijona tahtoo kipaista kauppaan hakemaan maitoa - minä haluan jäädä tuntikausiksi tutkimaan tuotteiden ravintosisältöjä.
Leijona avaa sateenvarjon sateella - minä annan veden liimata hiukseni kalloa vasten.
Leijona vie roskat - minä vain lupaan viedä.
Leijona tahtoo pysyvyyttä - minä ahdistun ja sisustan uudelleen.
Leijona haluaa viettää Juhannuksen kavereidensa ja minun kanssani - minä tahdon lojua meressä ja hukkua.
Leijona arvostaa avoimuutta - minä sulkeudun ja välttelen.
Leijona kiittää kohteliaisuuksista - minä mykistyn ja epäilen että minulta halutaan jotakin.
Leijona lähtee ulos kaljalle kavereidensa kanssa - minä jään yksin kotiin lipittämään lonkeroani.
Leijona on mustasukkainen jos joku katselee minua - minä kuljen katse maassa.
Leijona lähettää tekstiviestin - minä en vastaa.
Leijona soittaa perään - minä en edelleenkään vastaa.
Leijona jättää soittamatta toisen kerran - minä hurjistun ja uitan sen hammasharjaa vessanpöntössä.
Leijona tankkaa auton kun puolet tankista on vielä täynnä - minä ajan mittarin punaiselle.
Leijona paiskoo valokuvat albumiin - minä järjestän kaikki muistoni silmää hiveleväksi kokonaisuudeksi.
Leijona kuuntele radiota - minä haluan huudattaa levyjäni.
Leijona tahtoo käydä kirjastossa - minä haluan ostamaan jäätelöä.
Minä järjestän olohuoneen uudelleen Leijonan ollessa menoissaan, se älähtää ärsyyntyneenä kun palaa voi vittu sun kanssas. Se ei jaksa monen selittämisyrityksenikään jälkeen ymmärtää, että kaipaan muutosta. Sanoin kaksi viikkoa tähän asuntoon muuttamisen jälkeen haluavani muuttaa, se ihmetteli onko huoneistossa jokin vikana. Ei, en minä sitä tarkoita.
Haluan uudistua, ja kun en muuta keinoa keksi, siirrän sohvan toiselle seinälle ja yritän keksiä kankailleni ja ompelukoneelleni uuden paikan.

1 kommentti:

Pelaajatar kirjoitti...

vau. tää vaan toimii. oikeesti. joskus pelkkä sanojen asettelu lauseissa, niiden muodostama kokonaisuus...hivelee silmää. siis vau.