Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

torstai 17. kesäkuuta 2010

Hymy herkässä

Äiti osti minulle laatikollisen Cola Zeroa, siis tölkkejä.
Minä kaivan lopakkoa että saan paketin Nutrilettejä.

Ja spearmint-purkkaa.
Vihreää tupakkaa pitkästä aikaa.

Anttu oli kolme tuntia salilla, ja siinä välissä zumbassa.
Jostain syystä sitä on aina kaikilla muilla paitsi Bodypump-tunneilla ainoa miespuolinen.


Stella on naamassa ja suklaamousse mahassa,
huomenna pääsen kotia ♥




Ps. Sillon kun olin 7.-8.-luokalla kaikki kuunteli räppiä.

1 kommentti:

shadychick kirjoitti...

Awws äläpä viiti, mä kuuntelen vieläkin. :D Ihan parasta musiikkia ikinä.

Ne muut miehet on vaan niin ujoja:D Tosin itekkään en uskalla mennä mihinkään noihin, että joo..

(oon varmaan tyhmä, mut en tajua tota Stellaa?)