Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

Kesä ja sen ihanuus

Silmät vuotaa ja nenä vuotaa ja perse on punaisenkirjava jättimäisistä hyttysenpuremista. On niin kuuma ettei pysty syömään eikä juominenkaan paranna oloa, suihkun jälkeen on ensin kylmä ja sitten kuuma ja siitä hetken päästä kylmänhikinen ja ällö. Päänsärkyä ja paisuvia suonia käsivarsissa. On niin fyysisesti huono olo.

Henkisesti päinvastainen,
kiehnätään lasten kanssa sängyssä ja pelataan Kimbleä, tai minä ja Napsu pelataan, Nupsu hakkaa noppakupolia ja Romy kieriskelee lattialla piereskelemässä kuin mikäkin rikkinäinen perämoottori.
Pepsi Max on pieninä suullisina hyvää,
tukkani on valkaistu, mustasta värinpoisto, toiset kitisevät ettei siitä tule kuin ruskeaa tai oranssia tai muuta paskaa yhden käsittelyn jälkeen, mutta minun tukkani on erikoistapaus. Haluan siitä ehkä punaisen.
Mutta sitäkään ei ole vielä päätetty.

Ihana olla vielä tähän aikaan sunnuntaina kotona, huomenna on vasta iltavuoro.
Huomenna on paskaa se että täytyy hyvästellä.
Tietämättä koska seuraavan kerran nähdään.


Mun pitäisi kysyä Leijonalta mikä tää juttu on, mutta en kuitenkaan uskalla.

3 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Voi Anttu! <3 varmasti tulisi käyttöön :P uskon, että sullon hyvä maku :>

Tino kirjoitti...

Keräät rohkeutta ja kyselet-keskustelet Leijonan kanssa sitten kun aika on oikea :--))

Mulla on ollut ikävä sua. Oon ollut blogi- ja messengerboikotissa syistä jos toisistakin mutta nyt ajattelin palailla ainakin blogimaailman suuntaan.

shadychick kirjoitti...

Toivottavasti hyvästit sujui ja näette taas pian<3