Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

Aah orgasmi ja Billie Joe ejakuloi naamalle


Maailman paras keikka ikinä,
nauran ja itken ja huudan äänen käheäksi,
puikkelehdin lähemmäs lavaa ja saan vesipyssystä naamalle
Sinivalkoisia konfetteja sataa päälle ja jää kiinni hikiseen tukkaan.

Minä rakastun uudelleen musiikkiin
ja halaan lähintä fanityttöä kun klassikot soivat
kirun naama punaisena kun Green Day vetää päälleen naamiaisasut
- VITTU KUKA VAAN
JOKA GREEN DAYTÄ OIKEASTI KUUNTELEE
TIETÄÄ MITÄ SIITÄ SEURAA
King For A Day.

Juon kaljaa ja hakkaan kämmenten ihon rikki,
2.5 tuntia keikkaa,
kolme encorea.
Tulkaa pojat pian takaisin! ♥
On jo nyt niin kova ikävä. Teitä pikkumiehiä.

Etsin koko keikan ajan kameraa,
vasta jälkikäteen sen löysin
ja nyt harmittaa.
Mutta odotellessa kuvia Jarnon vaimolta elämä ehkä hymyilee.
Kaikki me vanhat räkäpunkkariteinikset 2000-luvun alusta
kauniisti rivissä
kaikilla jo melkein lapsia ja töitä ja oma elämä
- ihan kuin aikuisia konsanaan.

Minun on ikävä Leijonaa, se olisi nauttinut niin paljon,
lähetän sille viestin
ja menen yöksi.
Konserttiseurueeni puhuu parisuhteessa lyömisestä
kuinka se on niin tuomittavaa,
ja minäkin tuomitsen
mutta silti aina jäin.



Vanhalle nuortenpolilleni, onpa hassua palata niiden sairaiden seinien sisälle, siellä minä en tuntenut olevani turvassa, siellä kaikki oli perseestä ja kukaan ei ottanut minua vakavasti syömisongelmieni kanssa. Minä halusin parantua heti kun aloitin sen oksentamisen, mutta kaikki vain viittasivat kintaalla ja ohittivat aiheen, peruivat käyntejäni ja sitten minä lopetin käymästä, tapasin vain psykiatria joka teki testejä ja hämmästeli kuinka älykkyysosamääräni voi muka olla yli 140, minähän olen tyhmä ihminen.

Täti on myöhässä, odotan puoli tuntia, sitten lähden kiertelemään, se soittaa hetken päästä perään ja käskee palaamaan, sen kalenterissa lukee kello 12, ei yksitoista, mutta en minä omasta mielestäni voi olla väärässä kun se itse ne ajat on sanellut tarkasti päivyriini kirjattaviksi. Ajan ja paikan.
Se itkettää minua ja pyörittelee päätään vakavana, ota sairaslomaa, ota sairaslomaa,
minä en ole sairas, en minä halua mitään vitun sairaslomaa, minun pitää ansaita rahaa ja olla kunnollinen ihminen. Tiedän että taistelen, voin olla 9 viikkoa töissä, tämän kesän, työsopimuksen loppuun, olin jo viimevuonna niin paljon sairaalassa että ihme että tänä vuonna ylipäätään ottivat töihin. Jos vielä mokaan, ei voi enää luottaa siihen.

Vaikka sitten pilaisinkin talveni tällä itsepäisyydellä, horjutan hetki hetkeltä enemmän tasapainoani, johon pääsemiseen taistelin hampain kynsin.

Minun pitää olla kunnollinen ihminen ja isä. Ei me muuten pärjätä.

4 kommenttia:

shadychick kirjoitti...

Hienoa kuulla, että oli maailman paras keikka ja että nautit. :D

Voimia, ja vaikka ottaisit saikkua niin se ei tarkoita ettet olis kunnollinen ihminen ja isä. Ei todellakaan. Kaikki tarvii joskus lomaa, jotkut useammin.

whatsername kirjoitti...

Pääsitkö lähellekin lavaa ?
Keikka oli mahtava. Ikävä heti kun asteli pois päin lavalta, ei vielä - se reilu 2 tuntia meni liian nopeasti. Jokainen biisi vedettiin täysillä ja fiilis oli mahtava, hyvä jos nautit !

Voimia. ♥

whatsername kirjoitti...

Kaapin kokoisten takana on hankalaa .. Vaikka minkä sille voi.

Olitko siellä aitauksen sisällä ? (Hehe kyselytunti ..)

whatsername kirjoitti...

Blah, iki-ihana kone taas ei tahdo toimia sähköpostin lähettämisessä. Jos lisäät meseen / pistät sähköpostia, niin laitan sitä kautta ?

Ja e-mail on siis zuzura@windowslive.com