Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

lauantai 18. syyskuuta 2010

Blow me away


10 vuotta (2000) sitten minä...
1. yritin itsemurhaa ensimmäisen kerran
2. olin ensimmäisen kerran suljetulla
3. lopetin yrittämästä koulussa.

5 vuotta (2005) sitten minä...
1. muutin Englantiin
2. rakastuin Aiméeseen
3. sain tietää että meille syntyy Nathaniel.

2 vuotta (2008) sitten minä...
1. sairastuin bulimiaan
2. muutin takaisin Suomeen
3. muutin Leijonalle.

1 vuosi (2009) sitten minä...
1. olin kihloissa.
2. aloitin kymppiluokan
3. muutin pois Leijonan luota.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen tehnyt töitä yli voimavarojeni
2. en ole joutunut vielä suljetulle
3. olen lukenut kokonaisia kirjoja ensimmäisen kerran i k i n ä.

Eilen minä...
1. itkin pitkästä aikaa
2. söin tortillasipsejä ja salsaa
3. kastuin läpimäräksi
Tänään minä...
1. heräsin puoli neljältä
2. keitin Leijonalle makaroonia
3. sain miun kultakanin kotiin hoidosta!

Huomenna...
1. toivottavasti jaksan siivota
2. pesen koneellisen pyykkiä
3. käyn kaupassa ostamassa karkkia.

2 kommenttia:

räsynukke kirjoitti...

olet aivan ihana ja mielenkiintonen persoona! Blogisi on yksi mun lemppareista!

Anonyymi kirjoitti...

Apua, olen jotenkin koukussa blogiisi ja elämääsi, mutta olen myös niin huolissani, pahoinvoiva... Miten sulle on tämä kaikki siunaantunut kannettavaksi: lapset... elämäsi nainen... Leijona... Yhtälö niin kumma, ettei tätsykkä 43 vee voi vaan tajuta....... Voi, kun jaksaisit lapsesi ehjiksi rakentaa!!