Miun Perhe

Leijona: aviopuoliso Aivovasara: kani Lapset: Jupu, Napsu, Nupsu & Romy

torstai 25. helmikuuta 2010


Minä kerään puhtaita sukkia lattialta ja heittelen niitä punaiseen pyykkikoriin jaksamatta parittaa niitä. Ei yksinäiset ihmiset jaksa mitään toisten parittelua katsoa, olkoon kaikki muukin täten yksin.
Tiskikasa on ihan mieletön, tuoreet sämpylät katoilevat pelliltä yksi toisensa perään, ja teepussipaketti hupenee silmissä.
Enkä edes ole vielä hampaita saanut harjattua.
Voihan vapaapäivä!

Minä en ole jaksanut ajatella. Minä en ole halunnut ajatella. Mitään, ketään.
Eilen juoksin kapungilla, kävin KELAssa viemässä vuokrasopimuksen ja työhaastattelussa Ärrällä. Pullonpalautuksesta tuli 10 euroa, jolla tarjosin kahvit lomalle lähteville kavereille ja ostin itselleni kirpputorilta paidan ja koulutyttöhameen. Sormet syyhyten odotan maanantaita, kun opintolaina kolahtaa tilille. Voi rakas raha, tuo minulle hyvä mieli. Mennään Ekatariinan kanssa kirppiskierrokselle, minä tarvitsen uudet talven kestävät kengät, nykyisistä lähti pohja irti.


Ja uuden takin, olen niin hurahtanut karvahuppuihin että sattuu.
Ja laukun, senkin haluan löytää.
Eilen sitä totta kai löysi vaikka mitä, mutta niinhän siinä aina käy kun rahaa ei ole, ja ikinä ei mitään löydä kun jotain lähtee etsimään.

Sain vietyä vanhan kämpän avaimet, bonvoyage, enää ei tarvitse ikinä palata siihen paskaloukkoon, niihin muistoihin ja niihin tuntemuksiin. Minä en koskaan pitänyt siitä kodista. Tai en koskaan pitänyt sitä kotina.

Keskiviikkona on vauvojeni 3-vuotissyntymäpäivät, edessä on Englannin reissu.
Olen niinkin epätoivoisia ajatellut, kuin muuttamista takaisin Englantiin kesällä. Eihän minulla enää täällä ole mitään, silloin näkisin enemmän lapsiani, ja, totta kai, olisin lähempänä hiillostamassa Nymfoa.

En taas tiedä mitä haluan elämältäni. Yhteishaku täytyy pian suorittaa, mutta siinä vaan tulee vietyä paikka joltain, jolla mahdollisesti on suunnitelmat tulevaisuutta varten valmiina.
Pelottaa tuleva loma, pelottaa tuleva täysikuu, pelottaa tulevaisuus ja saamattomuus.

5 kommenttia:

Tino kirjoitti...

omg hulluu ollaan maailmalla samaan aikaan. toivottavasti töitä tulee, ehkä olet sinne soveltuvampi kuin minä 8-)
t. ikuisesti potkuistaan rautakirjalle katkera.

Kelvoton kirjoitti...

Onkohan materialismi oikea riippuvuus?

Ja kuten jo sanoin, sinähän HAET. Ja tulevaisuutta on ihan turha stressata, sieltä tulee joko rapaa tai timantteja, molemmat on otettava vastaan.

ღ Crystal kirjoitti...

minuakin peloottaa.. iha kamalasti.

Kiiu kirjoitti...

Liityin lukijaksi, oot todella hyvä kirjoittamaan!

Kelvoton kirjoitti...

Enpä oikein tiedä kenen päälle tämän sysäisin joten raastan sinua.

Viime yönä se järkyttävä tunneräjähdys sitten tapahtui. Siinä viiden aikaan. Oikein hauskaa.